[Kepviselok] kgy tudósítás

ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes-Dukán A. F. taneh at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 9., Cs, 19:12:06 CET

Kedves képviselők!

Aki elvállalta, az írja meg listára is!
Nekem most nem nagyon férne bele, mert már írok egy évzáró info-s cikket,
illetve még mindig van 5 beadandóm a hétre.
Csak azért írtam, mert én szoktam a KGY cikkeket írni (vagy legalábbis
elég sokat) és szerintem fontos, hogy legyen a HÖK tevékenységének nyoma a
Nyúzban.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Tanulmányi elnökhelyettes