[Kepviselok] parkolás

Árendás Ákos Tuzson matekszk at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 12., V, 22:19:28 CET

Sziasztok!

Nem tudom, hogy a parkolásról ment-e már ki hivatalos infó, de nagyon
örülnék, hogy aki kompetens a kérdésben, az írna egy levelet arról, hogy
mi a helyzet most, gondolok itt olyanokra, hogy: miért lett lezárva,
meddig lesz lezárva, ha le lesz még zárva végleg, akkor ki és hogyan
igényelhet kártyát, milyen indoklások kellenek stb. Ez szerintem egy
fontos hallgatói kérdés.

Szerintem ahol ezt el kéne mondani:
- szacskók levlistákra (ne ők írják meg, hanem egy levelet
továbbítsanak)vagy info levél
- nyúz

Remélem még a hét elején kapunk valami infót erről.

Nekem nem tűnt fel, hogy valahol ez lett volna mondva/hirdetve, de ha igen
és csak az én figyelmemet kerülte el, akkor bocsánat és várom a "hülye
vagy" e-maileket :)

Nagyon kellemes utolsó szorgalmi időszakos hetet kívánok, üdv,

Árendás Ákos Tuzson
Matematika Szakterületi
Koordinátor
ELTE TTK HÖK