[Kepviselok] hírlevél

"Dudás Gábor" dudi at dudi.eu
2010. Dec. 15., Sze, 18:46:51 CET

Én nyomtam meg a küldés gombot végül, úgyhogy elnézést kérek, hogy nem úgy
sikerült, mint ahogy kellett volna.

Tegnap Atesznak volt valami baja a netjével, és nem tudott a gépéről
levelet küldeni, ezért megkért, hogy én küldjem ki. Megkaptam a hírlevelet
kompletten (formázásokkal együtt), hogy mit kell kiküldeni, és ezt ma
délben tudtam megcsinálni.

Figyelmetlen voltam, hogy nem állítottam át a hátteret kékre, és a betűket
fehérre, tartalmilag sem olvastam át, de szerintem olyan oltári nagy baj
nem történt. Majd a következő jobban sikerül.

Üdv,
Dudi

2010.december 15.(Sz) 6:28 pm időpontban Szociális Elnökhelyettes ELTE TTK