[Kepviselok] Educatio 2011

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 17., P, 19:11:47 CET

Kedves Képviselők!

Mivel számos információ terjed minden fronton, és mivel az elmúlt napokban
többször is változott az egyetemi álláspont, szeretném nektek megírni a
reményeim szerint végleges döntést az ELTE részvételéről az Educatio 2011
szakkiállításon:

- a rektori vezetés döntése értelmében az egyetem részt vesz az Educatio-n
- továbbá egyeztetés alatt áll egy kutató- és kiváló egyetemi nyílt nap
létrehozása is (amennyiben erről ennél konkrétabb információim lesznek,
azt megosztom veletek - értsd: nem tudok róla semmi biztosat)

Az Educatio kari hallgatói felelőse Tóth Máté, őt tudjátok keresni
kérdéseitekkel, ill. nála lehet majd jelentkezni is résztvevőnek,
segítőnek.

Az Educatio Kiállítás 2011. január 21-22-én lesz a Papp László Budapest
Sportarénában.