[Kepviselok] Beszámoló

Tabajdi Péter foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2010. Feb. 9., K, 21:28:24 CET

Kedves Képviselőtársak!

Alább, illetve csatolva is olvashatjátok a beszámolómat. Korai
kiküldésének oka, hogy négy és fél óra múlva indul a gépem Milánóba. Ne
örüljetek, csak egy hétig leszek távol.

Fogadóórám pontos idejét a kgy-n fogom a nagy tiszteletnek örvendő EB
tudomására hozni, illetve szintúgy kgy-n fogom kiegészíteni a beszámolómat
(csak mert most tuti kihagytam egy-két dolgot).

A KCSSK-s partiról ezennel kimentésemet is kérem :)

üdv,

---

TISZTSÉGVISELŐI BESZÁMOLÓ
FÖLDRAJZ- ÉS FÖLDTUDOMÁNYI SZAKTERÜLETI KOORDINÁTOR – TABAJDI PÉTER

Tevékenységeim 2009. november 8-a óta:

Előző beszámolómban azt írtam, hogy „Hatalmas sikerrel lezajlott a
Nemerkényi Antal emlékverseny első fordulója október 14-én. 10 tanár, 100
játékos és legalább  40 néző vett részt az eseményen, amiről már most
látszik, hogy – Nemerkényi névvel fémjelzett verziója –
hagyományteremtő lesz.” Azóta sok víz lefolyt a Dunán, megtartottunk
a második, majd a döntő fordulót is. A „hagyományteremtés”
részt egy rövid előzetes megbeszéléssel letudtuk a főszervező tanárral,
összeírtam a hallgatói észrevételeket, jövőre még tovább emeljük a
szintet. Összesen 450 tanárt, diákot és egyéb képződményt mozgatott meg a
verseny, ami nyitásnak mindenképpen impresszív, az első Nyúzba írtam is
egy rövid beszámolót a döntőről, melyen többek közt tiszteletét tette
intézetünk igazgatóasszonya, az „A Földgömb” c. folyóirat
főszerkesztője, a verseny névadójának leszármazottja, számos vezetőtanár
és komoly tudományos- és közéleti munkát folytató diák.

Kurtán Gáborral lezártuk a Földrajzos Klub e félévét. Összesen hét
előadást tartottak hallgatók és oktatók, egy-egy előadáson átlagosan 50-60
hallgató vett/vesz részt. A Klub anyagi helyzete egyre derűsebb.

Üzembe helyeztem egy FTP-t, amit egy tanárokból és Eötvös Collegistákból
álló, tucatnyi tagot számláló csoport vesz részt. (Mellékszál: Mindig is
szívesen osztottam meg informatikai tudásomat (azt a kicsit), illetve
informatikai erőforrásaimat bárkivel, akit érdemesnek találtam erre. Itt
is ugyanez a helyzet, viszont siralmasnak találom, hogy komoly kutató
munkához nem képes egyetemünk hátteret biztosítani, informatikai
szakembereik aggódnak pár bedigitalizált tudományos folyóirat, könyv és
cikk miatt, amelyekkel szerzői jogokat sértő tartalom kerülne az ELTE
rendszerére.)

Erősen propagáltam hallgatóim körében az OMHV-t (lehet-e tudni esetleg
szakokra bontva a kitöltési arányokat?).

Rengeteg bejegyzést írtam a kis weboldalamra, amelynek látogatottsága
januárban minden csúcsot megdöntött. Erről konkrétan a kgy-n fogok
beszámolni.

Tisztségviselői beszámolókban – enyhe kifejezéssel élve – alig
olvashatunk negatívumokról, hibákról. Pedig biztos vannak, személy szerint
nem voltam megelégedve a Nyílt Napos munkámmal, következő alkalommal pár
fokkal interaktívabb földrajzos standot fogok szervezni. (Hogy félreértés
ne essék, ennek megszervezése az én dolgom lett volna, a standon
dolgozókra egy rossz szavam nem lehet).

Ezen kívül a szakterület oldalának átalakítása látszólag elhúzódik
(szintén saját magam okolhatom ezért).

Tabajdi Péter
Budapest, 2010. február 9.

   Tabajdi Péter a.k.a. Pene
         ELTE TTK HÖK
   Földrajz- és Földtudományi
    szakterületi koordinátor

      tel: 30/349-5471
   honlap: http://foldtud.elte.hu, http://elte.pene.hu
      MSN: incolapdpene at hotmail.co.uk
Name: foldtudszk_tisztsegviseloi_beszamolo_20100209.doc
Type: application/rtf