[Kepviselok] főszerkesztő beszámoló + lemondás

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2010. Feb. 10., Sze, 22:11:55 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Ezúton szeretném írásban is bejelenteni a lemondásomat a főszerkesztői
tisztségemről.

Nem írok könnyes búcsúlevelet, hiszen választmányi és egyéb
delegáltságaimat megtartom, a SZACS-om munkájában továbbra is részt
veszek, így a következő félévben is aktív tagja maradok
Önkormányzatunknak, annak ellenére, hogy kikerülök a tisztségviselők
sorából. Köszönöm mindenkinek, aki az elmúlt bő másfél évben segítette a
munkámat, nagyon jó érzés volt ebben a csapatban újságot készíteni! Sokat
tanultam ebben az időszakban a szigorúan vett újságszerkesztés feladatain
kívül is.

Az alábbiakban bemásolva, illetve csatolva is olvashatjátok beszámolómat a
legutóbbi Küldöttgyűlés óta eltelt időszakról, így búcsúzóul időben
kiküldve... Valamint fogadóórát értelemszerű okokból nem jelöltem meg.

Jó hétközepét mindenkinek,
Marci
___________________
Boldizsár Márton
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
tel.:(30) 493 8793

ELTE TTK HÖK Tétékás Nyúz főszerkesztő
Beszámoló a 2009. 11. 10-ei Küldöttgyűlés óta eltelt időszakról

Tisztelt Küldöttgyűlés!

A legutóbbi küldöttgyűlés óta delegáltságomnak megfelelően aktívan részt
vettem a Választmány ülésein. Tisztségemnél fogva pedig koordináltam és
vezetőszerkesztettem a Nyúz 10-13. számainak elkészültét a hétköznapi
munkában, illetve a hétvégeken.

A második Kulturális melléklet rendben megjelent, azonban az utolsó, 13.
számba tervezett Tudományos melléklet elmaradt. Ennek oka egyrészt, hogy
nem megfelelő formátumú anyagokat kaptunk tördelésre, amivel a tördelő nem
tudott dolgozni, majd miután ezek megérkeztek, kicsúsztunk a nyomdai
határidőből. A melléklet pótlására az új félév 3. számában kerül sor,
rögtön az Erasmus-mellékletet követően.

Továbbra is betöltöm a Lágymányos Online TTK-s koordinátori megbizatását,
segítve a LOL főszerkesztőjének munkáját, szoros együttműködésben a
Nyúzzal.

Folytattam az új jelentkezők bevonását, leginkább új olvasószerkesztők és
fiatal érdeklődők kerültek a csapat közelébe.

Az elmúlt időszak a vizsgákon és szigorlaton kívül – az ünnepek
mellett az ezekre való felkészülés töltötte ki mindennapjaim nagy részét
– (ez az újság, és a főszerkesztői tisztség szempontjából is
uborkaszezon, mert egyrészt nem jelenik meg a vizsgák alatt Nyúz, másrészt
túl sok ügyet sem kell elintéznie ilyenkor a mindenkori főszerkesztőnek)
elsősorban utódjelöltem végleges felkészítéséről szólt. Többszöri
személyes találkozóinkon, illetve folyamatos e-mailes és telefonos
kapcsolattartással az eddig is felkészült jelöltből egy mindenre kiterjedő
alapokkal rendelkező, maximálisan felkészült főszerkesztő-jelöltet tudunk
a Küldöttgyűlés elé állítani, aki mind motivációjában, mind ötleteiben,
mind újult lendületében nagyon sokat viheti előre az újságot, az újság
színvonalát, a főszerkesztőségem alatt meg nem valósult tervek és ötletek
megvalósulását, illetve az új ötleteket.

Ezen kívül a szerkesztőség tagjait, illetve a velünk munkakapcsolatban
állókat (MESE, ELTE-s sajtósok, LOL, stb.) tájékoztattam a lemondásomról,
illetve a leendő változásokról az újság életében. Bízom benne, hogy
sikerül új lendületet vinni a Nyúzba, a szerkesztőség egyelőre újult
erővel vetette bele magát a munkába a félév elején.

Utódjelöltemmel közösen tartottuk meg a félév első lapindítóját február
8-án, erre sok szerkesztőségi tag eljött, nagyon hasznos ülés volt, így
most már biztos, hogy vissza fog térni a lapindítók régi hagyománya, ami
az előző félévben – saját hibámból – elmaradozott.

Webes fejlődésünk is elkezdődött, utódjelöltem frissítette a
szerkesztőségi honlapot (http://szerk.on.hu), ez még további fejlesztés
alatt áll, de már most komoly az előrelépés. A nyúzos honlap ügyében
folyamatos az egyeztetés az informatikussal, a szerverfrissítés, és az új
merevlemezek beszerelését követően ennek a megvalósításába is belevetjük
magunkat. Az új honlap szerkesztését a lemondásomat követően is magamra
vállaltam, a szerkesztőség jóváhagyása mellett.

Negatívumként mondhatom el a mögöttem álló időszakról, hogy a tisztséggel
járó sok munka néha túlzottan megterhelőnek bizonyult, és ez a fásultság a
félév végén megjelenő 2-3 szám színvonalán meglátszik véleményem szerint.
Ezért elnézést kérek mindenkitől, egyébként legjobb tudásom és
lelkesedésem szerint igyekeztem elkészíteni az újságot, és lezárni a
félévet, és ezzel a tisztségben eltöltött utolsó időszakomat.

Nem tisztségemből adódóan részt vettem a Fegyelmi Testület alakuló ülésén,
illetve az ELTE Sítáborban, illetve belevetettem magam a Sportbiztos, a
Szervező elnökhelyettes, és további segítők társaságában a Havas Nap
szervezésébe, ezzel kapcsolatban részt vettem egy megbeszélésen. Valamint
érdeklődéssel figyelem az új mentorrendszer alakulását, a legutóbbi
mentorülésen is viszonylag aktívan részt vettem. Valamint csapatommal
eljutottam a Nemerkényi Antal Egyetemi Földrajzverseny harmadik, döntő
fordulójába, ahol egy jó hangulató, sok hallgatót és neves oktatót
megmozgató estén az ötödik helyet szereztük meg Mészáros Csaba és Kálózi
Attila társaságában.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat! Várom az esetleges kérdéseket,
illetve kiegészítéseket!

Budapest, 2010. február 10.
Boldizsár Márton főszerkesztő

Name: foszerkbeszamolo20100210.doc