[Kepviselok] Beszámoló

kommunikacio at ttkhok.elte.hu kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2010. Feb. 13., Szo, 09:46:39 CET

Kedves Képviselők,

Az alábbiakban olvashatjátok a beszámolómat. Ez egy keretes szerkezetű
levél lesz, az elején is és a végén is szeretnék köszönetet nyilvánítani
Mindenkinek, aki segítette a munkámat: Köszönöm!

Rövid változat (ha kevés az időd): novemberi megválasztás>EHÖK
kapcsolattartó, Karrierközpont kapcsolattartó>KKP üléseken részvétel,
KKP+Pickwick Teakampány>Educatio-s delegált (Tóth Máté, Jánosi Attila,
Jancsó Tamás, Végh Tamás)>Mesterszakos Nyílt Nap kari kapcsolattartója
(előadás a TTK-s hallgatói életről)>TTK-s Nyílt Nap szervezése
(bojtárkodás Hornyák Szilvi mellett)>megújuló HÖK honlap
(Dudival)>HTML-alapú infolevél (1 héten belül startra kész)>plakátolások
koordinálása (Lágymányos, kollégiumok)>HÖK honlap információkkal
ellátása>Választmányokra járás>fogadóórák megtartása

Hosszú, terjengős, választékos változat: Novemberi megválasztásommal a TTK
HÖK Kommunikációs biztosi tisztségére, egyben az EHÖK- és a Karrierközpont
kapcsolattartói feladatokat is rám bízták. Részt vettem az Educatio
kiállítás, a Mesterszakos Nyílt Nap és a TTK-s kari nyílt nap
szervezésében is. Az Educatio-n, mire én bekapcsolódhattam a munkába, már
egy kész tenderrel rendelkeztek, ez Tóth Máté, Jánosi Attila, Jancsó Tamás
és Végh Tamás munkáját dícséri. A januári Educatiot sikeresnek és jól
megszervezettnek ítéltem meg, hatékony munka folyt, szeretnék jövőre is
részt venni a szervezésében. A Mesterszakos Nyílt Nap is januárban került
megrendezésre, kari részről én voltam a szervező, itt szeretném
megköszönni a szakterületi koordinátoroknak, hogy felkészült hallgatókat
küldtek, avagy ők maguk vettek részt a rendezvényen. A kari nyílt nap
szervezése Hornyák Szilvi nevéhez fűződik elsősorban, az én feladatom volt
az Intézeti programok bekérése a szakterületi koordinátoroktól, valamint a
megelőző munkálatok koordinálása, úgymint faxolás, borítékolás,
telefonálás, mappa hajtogatás. A rendezvény napján is a helyszínen
tevékenykedtem. Lehetőségeim szerint részt vettem a Választmányokon,
fogadóóráimat megtartottam. A különböző rendezvények plakátolását
koordináltam Lágymányoson és az ELTE-s kollégiumokban. A Karrierközpont
részéről eddig egy ülést tartottak, az Educatiot, a Nyílt Napokat,
valamint a Karrierközpont kampányait tárgyaltuk. Külön beszámolót
készítettem az ott végzett munkámról, igény szerint elküldöm. A HÖK
honlapon folyamatosan frissítem a kiküldött információkat, a honlapot
Dudival újraterveztük, már csak anyagokra várunk és üzembe tudjuk
helyezni. Az infolevél designja elkészült, amint kész a programozása
(körülbelül febr.19-20.), lefuttatunk egy tesztverziót és alkalmazható.
Egyelőre még nincs jogosultságom az infolevél kezeléséhez, a html- alapút
azonban én fogom koordinálni. Nem lesz meghatározott kiküldési időpont,
ugyanaz lesz a szisztéma mint eddig. Előre fogok szólni, mikor tervezzük a
kiküldést (nyilván formáznom is kell a tartalmat), hogy időben
elküldhessétek a hirdetnivalókat. Szeretném, ha az új HÖK honlap
megjelenésével egy időben tartanánk egy körülbelül 20 perces prezentációt,
hogy miként lehet hírt feltölteni, információt frissíteni, hogy valóban
egy kultúrált, informatív honlappal rendelkezzen az Önkormányzat.

Fogadóórámat a következő félévben szerdán 12.00 és 14.00 között tartanám a
déli hallgatói irodában.

Köszönöm, hogy elolvastátok a levelemet, köszönöm az eddigi segítséget,
                                                                               Láng
Teodóra
ELTE TTK HÖK Kommunikációs biztos