[Kepviselok] szoceh_beszamolo

ELTE TTK HÖK Szociális elnökhelyettes szoceh at ttkhok.elte.hu
2010. Feb. 13., Szo, 16:07:17 CET

Kedves Képviselők!

Alább illetve csatolva olvsahatjátok beszámolómat a legutóbbi KGY óta
eltelt időszakról.

Fogadóórámat szerdánként 14:00-16:00 között fogom tartani. Amelyik heteken
Kari Tanács van akkor csütörtökön 10:00-12:00ig. Illetve a
szoctámidőszakban szinte mindig megtalálható leszek a HALI-ban.
Jah Északi Hali természetesen.

Üdvözlettel:

          Pauer Eszter
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes
      szoceh at ttkhok.elte.hu

Szociális elnökhelyettes beszámolója
2009. november 10. – 2010. február 13.

	A legutóbbi küldöttgyűlés óta eltelt időszakban november 13-án volt a
jutalomkeret pályázatok leadási határideje, melynek bírálatára a
választmány november 19-én ejtett sort. Ezután az én feladatom volt a
pontos felosztás elkészítése, valamint az utalási lista elkészítése. A
pénzek rendben kimehettek még decemberben.
        Hétvégén részt vettem a HÖOK vezetőképzőn, amiről már írtam egy
beszámolót. Annyit azonban itt is megemlítenék, hogy a HÖOK
kezdeményezi egy egységes, országos szociális támogatás
pontrendszer létrehozását. ELTÉ-s részről sok hozzászólás
érkezett. Reméljük a következő vezetőképzőn lesznek előrelépések
ezzel kapcsolatban.
        November 26-án tartottam egy KÖB ülést, ahol elbíráltuk az
egyszeri pályázatokat.
        December 3-án részt vettem egy EHSZÖB ülésen, ahol napirend volt
az elektronikus szoctám is. Ekkor még úgy nézett ki, hogy lehet
belőle valami. Talán megvalósul. Azonban ezen ülés után a
munkálatok kicsit elcsúsztak. Nem készült el időre, de erről
kicsit később.
        A december ezután kicsit csendesen alakult, december végén
e-mailes KÖB-öt tartottunk a problémás egyszerikről. Valamint
elkezdtem az utódomat keresni.
        Január 13-án EHSZÖB ülés volt, ahol már fokozottan előkerült az
elektronikus szoctám. Még ezen az ülésen is nagyon úgy nézett ki,
hogy elkészülhet a rendszer. Megbeszéltük a változtatni való,
illetve karspecifikus dolgokat. Ezután kezdődhetett volna a
tesztelés. Bár a rendszer nem jött be mindig, és a vizsgaidőszak
sűrűsége miatt az EHSZÖB tagok nem tudtak kellő mértékű tesztelést
végrehajtani. Én a KÖB-ösöket kértem meg, hogy segítsenek a
tesztelésben. Sajnos ők is csak több-kevesebb sikerrel fedezték
fel a megbúvó apró problémákat.
        Január 19-én egy MSN-konferencia EHSZÖB döntés született az
e-szoctám jogok kiosztásáról.
        Január 28-án KÖB ülést tartottam, ahol beszámoltam az e-szoc
alakulásáról. Itt még mindig úgy tűnt, hogy mehet a rendszer.
Kiírtuk a féléves pályázatokat (mindegyik pályázat pontrendszere
változott egy kicsit). Elbíráltuk az egyszeri pályázatokat.
        Január 30-án szombaton maratoni EHSZÖB ülést tartottunk, ahol újra
átnéztük a rendszert. Sajnos ez volt az a pillanat, amikor
kibuktak a hibák. Sok és elég problémás hibát találtunk a
rendszerben, ezért a BGGyK kivételével egyik kar sem vállalta be,
hogy bevezeti a rendszert. Izgatottan várjuk, hogy a Bárczin
milyen tapasztalatokkal zárják a félévet.
        A felsorolt dolgokon kívül minden delegáltságomnak eleget tettem,
a rendezvényeken részt vettem.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat, bármi kérdésed van még, keress
bátran.

Budapest, 2010. február 13.	Pauer Eszter
	                        ELTE TTK HÖK
	                  Szociális elnökhelyettes

Name: Beszámoló.doc
Type: application/msword