[Kepviselok] KGY alapszabálymódosításhoz javaslatok

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2010. Feb. 16., K, 06:29:02 CET

Kedves Képviselők!

Mellékelve küldöm az alapszabálymódosítási javaslataimat. (Tomó
korrektúráját meghagytam, az enyém remélhetőleg külön megjelenik)

1. A csatolt fájlban jelzett javítások, kiegészítések.

2. 29. § a delegáltak: a kari és egyetemi testületbe delegált hallgatók
beszámolási kötelezettsége a 4. pont alapján egyértelmű, de ennek
valamilyen módot kellene találni. Mivel a jutalmazásuk jutkerből megy,
ezért szerintem a beszámoló tudomásulvételéről a választmány is
dönthetne pl. havi rendszerességgel, képviselő listára kiküldés után.

3. KGY ügyrend: 3. § 4. pont: ha az ülés közben válik
határozatképtelenné az ülés, akkor a nem tárgyalt napirendi pontokat
kelljen csak felvenni a köv. KGY napirendjére (mondjuk ez trivialitásnak
tűnik, de mégis)

4. Választmány ügyrendje 2. §
a háromnegyedes többség nincs definiálva, és mivel sehol máshol sincsen
ilyen az ASZ-ban, ezért ezen a helyen akár ki is lehet írni:
"A Választmány, jelenlévő tagjai több mint háromnegyedének egyetértő
szavazata esetén, zárt ülést rendelhet el."

Üdv:
Attila

Name: ttkhokasz_kgy20100213_janosi.doc
Type: application/msword