[Kepviselok] beszámoló

Ferenczi Kinga bioszk at ttkhok.elte.hu
2010. Feb. 16., K, 14:34:30 CET

Biológia Szakterületi koordinátor Beszámolója

A legutóbbi küldöttgyűlés óta:

A Questura irodában dolgoztam két napot, mint diákigazolvány érvényesítő.

A szakterületi pólóterv elkészült, felvettük a kapcsolatot egy
grafikussal, aki jó  minőségű nyomdai előkészítést vállal.

Biológia BSc tantervi háló felülvizsgálata folyamatban van. Az előfeltétel
rendszert még az előző félévben átdolgoztuk, de folyamatos újítások
szükségesek. Az egyik Intézeti Tanácsülésen, végigvettük az alapszakos
tantervi háló, minden tárgyát és félévét, sok változás történt, de
finomítani kell még a részleteket, hogy minél inkább hallgató barát
legyen. Ez nagyon fontos.

Voltam a Választmányokon és az Intézeti Tanácsokon (4 ülés volt, ezeken a
tanterven és hallgatói ügyeken kívül személyi ügyekkel foglalkoztunk
leginkább)és Oktatási Bizottságülésen (amire a múlt héten került sor, egy
BSc-s és egy osztatlan képzésű hallgatói problémával álltunk szemben. A
BSc problémát (általános kémia) súrlódások nélkül sikerült megoldani, a
másik téma érzékenyebben érintett mindenkit (ökológia I), de erre is
találtunk középutat). A választmányokról a szorgalmi időszak során  sokat
késtem, de már a félév elején bejelentettem, hogy nekem órám van  előtte
sajnos.

Voltam és segítettem egy matekos- bioszos bulin a school
club-ban, mikulásbulin is dolgoztam. Voltam gólyabálokon és más
szakterületi bulikon.

Segítettem az Alapítványnak az Országos Diákkutatói Programban, aminek a
sajtótájékoztatóján hostessként is dolgoztam.

Végigdolgoztam mind a két napot az Educatio-n, ahová tanári segítségként
elhívtam Rácz Ilona tanárnőt és Pálfia Zsolt tanár urat.
Szinte folyamatos rohamban jöttek a érdeklődők, mindenféle kérdésekkel,
amikre igyekeztünk legjobb tudásunk szerint válaszolni.

Standot vezettem a Nyílt napon, ahová hozattunk állatokat, plakátokat,
preparátumokat. Összességében nagy sikerünk volt. Nagyon sok diák jött el
akik már voltak az Educatio-n is. Segítettem a főszervezőnek (Szilvi)
néhány elintézni valóban. Sikeresen megszerveztem a Biológia Múzeumban a
tanszéki bemutatást. Illetve ott maradtam az elpakolás során, a
kipakolásnál is segédkeztem, bár ott sajnos nem tudtam annyit, mint
szerettem volna.

A félévnek a nagy része leginkább a hallgatói kérdésekkel telt el.
Rengeteg mailt és telefont kaptam. Az eddigi év során, még sosem volt
ekkora a forgalom (szerencsére). Voltak kiemelt fontosságú tárgyak,
amikkel foglalkozni kellett a vizsgaidőszakban és a regisztrációs héten
is. De természetesen meg lett minden oldva, kevés dolog volt, amit nem
tudtunk véghezvinni és kompromisszumokra volt szükség, de legalább
haladunk.

Összességében több tanulmányi és oktatási üggyel kellett foglalkoznom mint
eddig, és ennek én nagyon örülök, mert úgy érzem, hogy ebben a félévben és
az előzőben is, végre már tudatosult az emberekben, hogy kikhez kell
fordulni.

Köszönöm, hogy a beszámolómat elolvastad, sajnálom, hogy ilyen későn
tudtam csak kiküldeni, de technikai okok miatt egyszerűen nem volt rá
lehetőségem.

A kérdésekre szívesen válaszolok e-mailben.

Ferenczi Kinga
Biológia Szakterületi koordinátor

Beszámolótól függetlenül:
Gondolom már mindenki értesült arról, hogy megnyertem egy ERASMUS
pályázatot és 3 hónapig kint leszek Franciaországban.
A kint létem alatt szeretném folytatni a munkámat, ami leginkább
e-maileken keresztül működik. Nagyon kevés az az eset, amikor személyesen
kell valamit elintéznem. Erre ott van a szakterületi csoport és még néhány
személy akik segítenek ezeknek a személyes találkozóknak a
lebonyolításában.
A távollétem során nem tudok részt venni a Választmányokon ezért kérném
Král Adrienn delegálását. Ö egy hozzáértő, segítőkész, megbízható személy.
Az Intézeti Tanácsülésekkel kapcsolatosan megkérdeztem Pálfia Zsolt tanár
urat, és azt mondta, a 3 hónapos távollétem nem igényel új delegálást;
Szenes Áronnal és az Intézet néhány tagjával is folyamatosan kapcsolatban
leszek.

Ezért szeretném kérni a tisztelt Küldöttgyűlést, hogy engedje meg, hogy
tovább végezhessem a feladatomat (amit, hozzátenném: nagyon szeretek).

Tisztelettel:

Ferenczi Kinga