[Kepviselok] informatikus beszamolo

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2010. Feb. 16., K, 15:33:16 CET

Kedves Kepviselok,

az elmult idoszakban sok gep romlott el a deli haliban, ezeket nemreg - 1
kivetelevel - megjavitottam, ujratelepitettem.

Beszerzesre kerult 4 uj winchester, ezeket a hetvegen betettem a
szerverbe, igy ujra is kellett telepiteni a szervert. Ez me'g nem zarult
le teljesen, de folyamatosan uzemelem be a dolgokat, a lenyeges dolgok mar
mukodnek.

Mult heten Teo-val ujraalkottuk a honlapot, de az me'g nem latszodik a
helyen, ossze kell fesulnom a mostani honlappal.

Kerlek legyetek me'g par nap turelemmel, hamarosan rendezodnek a dolgok.

Udv,
Dudi

--
http://dudikoph.hu