[Kepviselok] Északi Hali

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2010. Feb. 25., Cs, 11:37:29 CET

Kedves Képviselők!

Ma délelőtt az éppen aktuális képviselőlistának megfelelően átcímkéztem a
fakkokat az Északi Haliban. Ennek köszönhetően nyilván senkinek sem a
saját nevénél van a cucca. Arra kérek mindenkit, hogy mihamarabb jöjjön be
és pakoljon át, leginkább a saját érdekében, mielőtt elveszne ez-az.

Egy nem teljesen titkári, inkább irodavezetői kérésem is lenne. Azok a
tisztségviselők és képviselők, akik használják az irodát, legyenek
kedvesek visszavinni maguk után a tálcákat, kidobni a szemetüket és nap
végén kikapcsolni a gépeket, mert nem érzem, hogy nekem, mint
irodavezetőnek az lenne a munkám, hogy minden este mások szemetét
pakolásszam az irodában. A büfében pedig fogyóban vannak a tálcák.... :)

Megértéseteket köszönöm.

Polai Dóra
Titkár
ELTE TTK HÖK