[Kepviselok] Egyetemek értékelése,engem megdöbbentett.

esely at ttkhok.elte.hu esely at ttkhok.elte.hu
2010. Jan. 9., Szo, 14:39:35 CET

Hali!
Bocsi,h megzavarom a tanulást.De ez a cikk megdöbbentett.
Szobatársnőm tanulgatás közben kicsit szörfözött a neten és ezt találta.

http://neon.hu/life/suli/magyar-egyetemek-es-fosulik-ahol-a-legjobb-es-a-legrosszabb-tanulni/

Az én véleményemmel ez a felmérés szöges ellentétben van.
De jó tudni,h ilyen vélemény is van az ELTE-ről. Miszerint az oktatás
szuper és kutatásban jók vagyunk csak a közösségi életünk gyatra! Nos ez
az egyetemi HÖKöknek jó nagy kritika....és pont felvételi időszak előtt
jelenik meg egy ilyen cikk....hmmm...

Nem szeretnék most ezzel vitát indítani a levlistán. Mindenki tanuljon!!
Csak beszélhetnénk majd erről februárban.

Üdv.

Anita