[Kepviselok] OMHV - Terjesszétek! Fontos!

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2010. Jan. 12., K, 17:08:27 CET

Sziasztok,

1. Az a gyanúm, hogy semmilyen korlátozó intézkedés nem vezethetõ be,
ennek jogi/etikai alapja van, valahogy a tanulmányi kötelezettségek
teljesítése, és egy ezzel nem összefüggõ kérdõív kitöltése nem nagyon
köthetõ össze pláne elõfeltétel szintjén.

2. A jelenlegi OMHV ergonómiai szemponból katasztrófa, amit az
elektronikus gyûjtés csak rontott. Én az adatok tükrében azon csodálkozom,
hogy így is ilyen sok hallgató van aki kitölti.

3. Szerintem a tévedés ott van, hogy ennek kitöltése a hallgatók érdeke
lenne. Az OMHV kitöltése az egyetem érdeke, ha javítani akar a képzésein,
és több/jobb képességû felvételizõt akar idecsábítani. A HÖK lehet egy
ilyesfajta szemléletnek a katalízátora, elindítója, de szerintem így is
aránytalanul nagy részt vállal ebben a kérdésben.

4. Egyébként valószínûleg javítani a hallgatók kitöltési kedvét,
amennyiben megismerhetõvé válnának az eredmények <- na ezt például lehet
ahhoz kötni, hogy kitöltsék elötte.

Tengermély tisztelettel,

 	Programtervezõ Péter Balázs