[Kepviselok] NYÚZ ELSŐ SZÁMBA ANYAGOK

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2010. Jan. 24., V, 04:15:53 CET

Sziasztok!

Ahogy azt a legutóbbi Választmányon is jeleztem, aki szeretne bármilyen
anyagot a Nyúz első számába, az írjon ímélt (másképp elfelejtem) LEGKÉSŐBB
január 27-ig, hogy mit, és milyen terjedelemben szeretne! Kacsazsírral
vigyázzatok, megjelentetjük...;)

Aki pedig szeretné, hogy én is átnézzem az anyagot, az írja meg és küldje
el legkésőbb 29-e délig, mert este síelni megyek! Aki pedig megelégszik
annyival, hogy az olvasószerkesztők és a vezetőszerkesztő olvassák a
cuccot február 5-6-án a szerkesztéskor, azoknak a cikk megírásának végső
deadline-ja február 4, csütörtök. Eddigre mindenképp legyen meg, de 27-ig
szóljatok, hogy tervezni tudjunk!

És a végére néhány személynek dedikált megjegyzés, ímélírás-spórolás
céljából.

- Tuzson, bocs, elfelejtettelek visszahívni, íme az infók.

- Fecó, alapítávnyos oldal?

Jó hétvégét!

Marci

Boldizsár Márton