[Kepviselok] nyílt nap

Hornyák Szilvia szilvus at ttkhok.elte.hu
2010. Jan. 27., Sze, 13:38:07 CET

Kedves Nyílt Napozók és Képviselők/Mentorok!

1. Csatoltam egy listát,hogy ki és mit fog  csinálni pénteken.
Visszamondás ma estig!!! Érkezés legkésőbb fél8ig! Mindenkinek! Mindenki
be-és kijelentkezik, ez alapján kaptok jutkert,aki nem írja fel magát,nem
tudom igazolni,hogy jelen volt!

2,A szeptemberi Nyílt naphoz hasonlóan,most is "egyen" ruhában kell
megjelenni,azaz most is a szürke/fekete (bármelyik kombináció) elte
universitas póló /pulcsi.
Akinek van, az legyen szíves hozza magával, akinek nincs:

a, letétért cserébe kap kölcsön HÖK-től (összesen 22db van, szürke,
mindenféle méretben) és ezt jelzi nekem (1.000 HUF)

b, letétet ad, és a nap végére úgy dönt,hogy megtartja, és
elviszi.Természetesen ezt jelzi felém. (1.000 HUF)

c, amúgy is venne és most "akciós" ezért rögtön vesz. Ezt is jelzi nekem.

Most nem csak a Nyílt napon dolgozók, hanem bármelyik képviselő vagy
mentor is kérhet a pólókból, pulóverekből, BESZERZÉSI ÁRON, de CSAK saját
részre, azaz 1db/fő!

Az árak:

Szürke/fekete Universitas póló: 1000 HUF
Szürke/fekete Universitas pulcsi, kapucnis: 2800 HUF
Szürke/fekete Universitas pulcs, cipzáros (ÚJ): 2800 HUF
Fekete Universitas galléros női póló: 1250 HUF

Akinek szüksége lesz valamelyikre, az küldjön méretet is, csütörtök estig!

Üdv:

Szilvi

--
Hornyák Szilvia