[Kepviselok] omhv és etr

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2010. Jan. 28., Cs, 23:06:52 CET

Sziasztok!

Egyesek nem tudják kitölteni az omhv-t, mert nem engedi be őket az etr, és
sztem már nem is fognak utána próbálkozni, amint megjavul esetleg
holnapig. A saját felületünkre egyáltalán nem tudunk belépni, sőt időnként
még a kezdőlapot sem hozza be. Tudom, h a karbantartók tudnak róla, de ez
akkoris ciki, főleg h holnap vége az őszi félévnek, és nekem még mindig
van jegyem, ami nincs beírva (jó, mondjuk a tanár még mindig ki se
javította a zh-kat, amit január elején írtunk:)). Úgyhogy ez nem egy
hibáztató levél, csak tájékoztatás.

üdv holnapig: Nóri