[Kepviselok] pályázat, munkaterv

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2010. Júl. 1., Cs, 19:32:48 CEST

Kedves Képviselők!

Mellékelve küldöm az Alakuló Küldöttgyűlésre írt pályázatomat, ami egy
munkaterv, amely elgondolásaim egy részét, a legfontosabbakat
tartalmazza, röviden, a teljesség igénye nélkül. Új, teljeskörű
pályázatot most nem írtam, hiszen a március 30-i megávlasztásomkor már
elküldtem és a Küldöttygűlés azt elfogadta. Lényegében ezt a munkát és
terveket szeretném folytatni. A mostani munkatervemben ezeknek némileg
konkretizáltabb változatát írtam le. (Az eredeti pályázatomat is küldöm,
mert az új küldöttek még nem olvasták valószínűleg.)

Fontosnak tartom leírni, amit márciusban is mondtam a KGY-n: nagyjából
egy évre terveztem az elnöki tevékenységemet, ami azt is jelenti, hogy
minden valószínűség szerint nem fogom kitölteni a mandátumomat erre a
tanévre (viszont az őszi félévben igen). A pontos dátumot most még nem
tudom megmondani nektek, mert az majd az esetleg pályázók igénye szerint
is módosulhat.

Bár úgy gondolom, megtaláltam azt az embert, akire szívesen hagynám az
elnöki posztot (megfelelő felkészülés után), azonban ha valakinek ilyen
irányú tervei vannak, keressen meg bátran, hiszen a legfontosabb közös
érdekünk, hogy a tudás és tapasztalat ne vesszen kárba. Ez talán erre, a
legfontosabb tisztségre igaz leginkább.

Végül, de nem utolsósorban szeretnék elnézést kérni a munkaterv kései
kiküldéséért, tanulmányi okaim voltak (illetve sajnos vannak is még ...) rá.

Kérdéseiteket, véleményeteket örömmel várom telefonon, e-mailen és
személyesen (pl. a záró küldöttygűlésen, vagy a vezetőképző során)
[telefon: 06/30-768-6373]

Üdvözlettel
Jánosi Attila

Name: elnokipalyazat_janosi_2010marcius.doc
Type: application/msword