[Kepviselok] pályázat informatikai biztosi posztra

Dudás Gábor dudikoph at dudikoph.hu
2010. Júl. 1., Cs, 21:12:37 CEST

Kedves Képviselők,

Ezúton benyújtanám pályázatom Informatikai biztosi posztra, a 2010-2011-es
ciklusra.

Egyrészt már 4 éve vagyok az Önkormányzatnál, sokan ismertek, másrészt
idénre az elképzelések:

-          Windows XP -> Windows 7 átállás 100%-ban, tehát az összes
Windows-os gépen

-          A szerveren a jelenlegi e-mail tárolási technológia átalakítása
(mbox->mdir).

Ez a napi használatban semmi változást nem hoz, de a gyakorlatban sokkal
gyorsabban működnek majd a mailboxok.

-          A belső-külső dokumentumok tárolására ki kell alakítanunk egy
rendszert. A jelenlegi e-mailben küldözgetős, pendriveon hurcolós módszernek
elég kétséges az eredménye.

Többetekkel beszélgettem már erről, de konkrét megbeszélés még nem volt, és
megoldás sem született. Javaslatot szívesen várunk. Technika, tárhely van
hozzá dögivel.

-          A HÖK-ös honlapon a jelenlegi dokumentum-, illetve jegyzőköny-,
és emlékeztetőtár átalakítása.

Visszamenőleg kereshető adatbázis, küldöttgyűlés, választmány, események,
egyéb kritériumok alapján, HÖK-kel kapcsolatos személyek szerint, stb.

-          Déli iroda kábeldzsindzsájának felszámolása, illetve rendbetétele
(nem röhög, nem kis munka lesz)

Azoknak, akik még nem ismernek, egy rövid referencia listát mellékeltem.

Az alakuló küldöttgyűlésről kimentésem kérem, családi okok miatt nem tudok
részt venni.

Üdvözlettel,

Dudás Gábor

http://dudikoph.hu