[Kepviselok] lemondás, búcsú

Boldizsár Márton bmarci at ttkhok.elte.hu
2010. Júl. 2., P, 01:31:53 CEST

Kedves Mindenki!

Mint azt többen tudjátok, a következő félévre pályáztam Erasmus
ösztöndíjra, amit sikerült is elnyernem. Különböző, itt nem részletezendő
okokból kifolyólag sokáig kétséges volt, hogy élek-e a lehetőséggel,
ezért, mivel szerettem volna képviselői munkámat folytatni, ismét
elindultam a képviselőválasztáson, ahol a hallgatók többsége bizalmat is
szavazott nekem (amit ezúton is köszönök). Akkor még úgy nézett ki, hogy a
következő félévemet itthon töltöm.

Ám végül úgy alakult, hogy nem mondtam le az elnyert Erasmus ösztöndíjról,
így szeptembertől a következő félévemet Groningenben, Hollandiában fogom
tölteni. Ez pedig erősen gátolna abban, hogy érdemi munkát végezhessek,
mint képviselő... A jövő tavaszi félévben pedig tanulmányaim befejezésére
(szakdolgozat, záróvizsga) szeretnék legtöbb erőmmel koncentrálni.

Éppen ezért, miután választmányi és egyéb (könyvtár bizottság, fegyelmi
testület) delegáltságaim a záró kgy után amúgy is lejárnak, a fenti
indoklás mellett szeretnék lemondani a 2010-es képviselőválasztáson
megszerzett képviselői mandátumomról.

Hogy miért most? Mert eredetileg csak az alakuló kgy után szerettem volna
ezt megtenni, de mint kiderült, családi elfoglaltság miatt nem tudok részt
venni a vezetőképzőn és az alakuló kgy-n, így ezt már most megejtem.

Korábban dolgoztam már másfél évet tisztségviselőként, akkor már egyszer
elbúcsúztam, és köszönetet mondtam mindenkinek, ezúttal azonban képviselői
és delegált munkám is véget ért. Nem szeretnék szentimentális lenni, de
tényleg nagyon sokat jelentett az Önkormányzatban való munka, köszönöm
mindenkinek, akivel volt alkalmam együtt dolgozni az elmúlt években.
Illetve kívánok az új képviselőknek, és a majd megválasztásra kerülő új
tisztségviselőknek sok sikert, energiát a munkához!

Ennél bővebben azért nem köszönök el, mert a záró kgy-n holnap (vagyis már
ma) igyekszem megjelenni (már csak az informális tisztségviselői jelölésem
miatt is, amit ezúton is köszönök Magyar Róbertnak :D ), másrészt azért,
mert a tavaszi félévben, hazatértem után azért még tervezek segédkezni
elsősorban a rendezvények és a sportos dolgok körül, ahogy azt az elmúlt
fél évben is tettem.

Szép éjt mindenkinek,
Marci

Boldizsár Márton
ELTE TTK HÖK
Leköszönő képviselő
+36 30 493 87 93 begin_of_the_skype_highlighting              +36 30 493
87 93      end_of_the_skype_highlighting