[Kepviselok] Olvasd el! neked lesz jo:)

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2010. Júl. 16., P, 14:37:32 CEST

Kedves képviselők, mentorok!

Bár az alakuló küldöttgyűlés delegált embereket a külügyi csoportba, ez
senkit ne tántorítson el attól a szándékától, (ami tudom hogy mindőtökben
ott lapul és ki akar törni!) hogy külügyezni kezdjen:)
Akit érdekel a többi nemzet fia/lánya, kultúrája, történelme, szokásai, a
nemzetközi helyzet, diplomácia, a határ szüntelen feszegetése, külföldi
tanulmányi, kutatási és egyéb lehetőségek ösztöndíjak, vagy csak simán
szeretne hallani a külügyi csoport munkájáról az !!!
NE habozzon tovább! Küldjön egy válaszlevelet nekem ide, a
kulbiz at ttkhok.elte.hu-ra és már fel is vettem a külügyi csoport
levlistájára:)

Apa? Mi az az ESN? Külügyi mentorock's!

Ha még a fentinél is többet akarsz? Jól mutogatsz kézzel avagy lábbal?
Netán még a nyelvedet is több fokozaton pörgeted, anyanyelvedtől idegen
hangokat hallatván? Szeretnél megismerkedni csinos fiatal külföldi
lányokkal/fiúkkal és velük bulizni, sírni és nevetni? Egy jó csapat tagja
lenni? Plusz pontokat jövőbeli Erasmus ösztöndíjadhoz?
      AKKOR NE TÉTOVÁZZ!!! Vár rád az ELTE ESN, a külügyes mentorbagázs!
Érzem mar nyomod is az új levél gombot és jelentkezel Morandini
Viktor TTK-s főmentornál az esn-mentor at ttkhok.elte.hu csodálatos
emailcímen!!! Nyár, party, külügy:)

Kitörő vidámsággal,

Hamow Kamirán Áron