[Kepviselok] fészbuk

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2010. Júl. 29., Cs, 23:47:05 CEST

Kedves képviselők és tisztségviselők!

Egyszer volt már arról itt szó, hogy ez a levelezőlista nyílt, bárki
olvashatja, és hogy nem igazán célszerű a hök imidzsének szempontjából
beleírni egy ide felkerülő levélbe, hogy mennyire részegen is csinálta az
illető azt amit.

Nos szerintem ez a fészbukra hatványozottan igaz, mivel ott nem csak
minimális esélye van, hogy egy "külsős" fogja magát és elolvassa, mert az
arcába van tolva az összes ilyen. Engem különösebben nem érdekel, hogy ki
mennyi célzóvizet igényel a munkavégzéshez, amíg az elkészül ahogy kell
időben (bár azért lássuk be, hogy tipikusan nem használ), de nem hiszem,
hogy célszerű ezt a módszert fészbukon is reklámozni. Sem azt, hogy mennyire
másnaposan csináljuk, meg ilyesmi. Ez nyilván megesik az emberrel, hogy így
van, diákok vagyunk meg nem szentek, csak erről esetleg mások rossz
következtetéseket vonnának le.

Köszönöm,
Bence