[Kepviselok] Ki volt Eötvös Loránd?

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 3., Cs, 21:32:31 CEST

Az alábbi videót melegen ajánlom mindenki figyelmébe ( Pene küldte a
földtudmentor listára), de különösen Duki figyelmébe. Azért külön neki,
mert ő eléggé kardoskodott azon felvetésem ellen, hogy igazán jó lenne ha
nálunk az egész ELTE-n lenne egy heti 1 órás/1 kredites kötelező tárgy
amely az egyetem történetével és Eötvös Loránd-al foglalkozna egy kicsit
az általános műveltség miatt. Mert hát ez mégiscsak az ELTE. Nem a videó
eleje  alényeg, bár az is nagyon tanulságos. És még egy, noha jó vicc
szívatni a bölcsészeket, de Eötvös-ről szerintem itt sem tudnának túl sok
mindent a mi karunkon.

http://vimeo.com/11690875

Mészi