[Kepviselok] Északi Iroda

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 22., K, 09:54:35 CEST

Kedves Képviselők, Tisztségviselők!

Ma reggel, amikor bejöttem az irodába, ismét mind a három gép, a scanner
és a hangfal is be volt kapcsolva. Reggel kilenckor kétlem, hogy bárki is
lett volna benn előttem, ezért valószínűnek tartom, hogy a helyzet tegnap
óta maradt így. És ez nem az első eset...

Szeretném tájékoztatni a kedves iroda használókat, hogy a gépeken
található power gombot kikapcsolásra is ugyanolyan jól lehet használni,
mint bekapcsolásra. Kérem, használjátok ezt a funkcióját is rendszeresen a
fent említett gombocskának...

Köszönöm.

Polai Dóra
Titkár