[Kepviselok] búcsú

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 27., V, 14:55:10 CEST

Kedves Képviselőtársaim!

Holnap terepgyakorlatra megyek az Alpokba egy hétre, ezért kimentésemet
szeretném kérni a Záró Küldöttgyűlésről, és az Alakulón sem fogok tudni
részt venni. És mivel jövőre már nem leszek képviselő, megragadom az
alkalmat, és szeretném megköszönni mindenkinek a TTK HÖK-ben együtt
eltöltött 4 évemet, hogy együtt tudtam dolgozni sokmindenkivel, és sokan
segítettek nekem is. Nagyon jól éreztem magam Veletek, sok új élménnyel
gazdagodtam, sok új dolgot tanultam, amit később az életben talán
kamatoztatni is tudok.
További sikeres és élményekben gazdag működést kívánok az Önkormányzatnak!:)

üdv: Nóri, egy leköszönő képviselő