[Kepviselok] beszámoló - elnök

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 28., H, 02:27:14 CEST

Kedves Képviselők!

Csatolva találjátok a Záró Küldöttgyűlésre készített beszámolóimat.

Először a májusi KGY óta eltelt időszakról kívántam beszámolni a már
ismert módon: időrendi felsorolással és tematikus kifejtéssel.

Másrészt a teljes éves munkáról is be kell számoljak, ennek az éves
beszámolóval szeretnék eleget tenni. Ebben néhány gondolatot, eredmény,
történést osztok meg veletek, illetve azt, hogy mit gondolok az elmúlt
pár hónapban a legfontosabb vezérvonalnak. Ezt a gondolatrohamot kívánja
kiegészíteni az a beszámoló-csokor, amely tartalmazza a tanévben a
Jancsó Tamás által írt elnöki és az általam írt taneh és elnöki
beszámolókat.

Ez természetesen nem pótolja a beígért teljes éves illusztrált
beszámolót. Miután felmértem, hogy a vizsgaidőszak egy ilyen beszámoló
elkészítésére tökéletesen alkalmatlan, úgy alakítottam át az eredeti
elképzelésemet, hogy a záró küldöttgyűlésre beérkező beszámolók, a
szakterületek beszámolói alapján a nyáron szeretném összeállítani az
éves beszámoló alapját - az esetleges segítséget persze nem utasítom vissza.

Kérdéseiteket természetesen minden ismert kommunikációs csatornán
szívesen fogadom.

Végezetül pedig mind a képviselők, mind a tisztségviselők munkáját
szeretném itt is megköszönni.

Üdvözlettel,
Jánosi Attila

Name: elnok_beszamolo_kgy2010jul2.doc