[Kepviselok] Lemondás

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 28., H, 10:59:58 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

2006 júliusában választott a TTK HÖK akkori küldöttgyűlése a Hallgatói
Alapítvány Kuratóriumának tagjává. Hatalmas megtiszteltetés volt és
büszkén viseltem e tisztséget négy éven át. Tanulmányaim végéhez közeledve
szeretném minden erőmet a diplomám megszerzésére fordítani, reményeim
szerinti új tanítási kihívásaimra, valamint a mentorkoordinátori munkámra.
Látszólag nem egy látványos munka, mégis igyekeztem azon minimális
kötelezettségemnek mindig eleget tenni, hogy megjelentem az üléseken,
azokon pedig felelősségem teljes tudatában nyilvánítottam véleményt,
szavaztam a megfelelő határozati kérdésekben. (Négy év alatt emlékeim
szerint egyszer kértem kimentést.)

Hatalmas élmény volt egy ilyen szervezet több elnökön is átívelő munkájába
belelátni és büszke voltam, hogy ha csak ily módon is, de részese
lehettem. Mind Gönczi-, mind Ónodi Elnök Úr munkája tiszteletre méltó
volt, odaadásuk sok krízissel teli időszakon segítette át az Alapítványt.
Az általam tapasztalt munkára mindig jellemző volt a cselekvés vágy, az
innováció és a mindig "kétséges" anyagi helyzet lehető légátlathatóbb,
legstabilabb kezelése.

Az Alapítvány leendő, valamint jelenleg is futó projektjei, illetve a
jelenlegi dolgozói kör úgy gondolom garancia arra, hogy az Alapítvány még
hosszú évekig lehet a hallgatók hasznára, eredeti cél kitűzésének
megfelelően, a leghatékonyabban segítheti az egyetemisták mindennapjait.

Ebben a hitben és reményben kívánok további hasznos és eredményes munkát,
remélve, hogy együttműködésem az Alapítvánnyal ezzel még közel sem ért véget.

A TTK HÖK 2010 július 2-án esedékes záró küldöttgyűlésén (július 5-ei
hatállyal) lemondok az ELTE TTK Hallgatói Alapítványának Kuratóriumi
tagságáról. Ezen szándékomat korábban jeleztem a Kuratórium elnökének, aki
tudomásul vette lemondásomat.

Köszönettel,

Magyar Róbert
ELTE TTK HA Kuratóriumi tag