[Kepviselok] HÖK informális

Ellenőrző Bizottság ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 28., H, 22:37:53 CEST

Kedves Mindenki!
Íme a jelöltek, kösz annak, aki küldött, pénteken szavazunk, addig
sandítsatok rá, nem csalódtam magunkban...
Egy apró statisztika: az irodák műszaki berendezései több jelölést kaptak,
mint bármelyikünk :D

Orsi

ui: egy kis jelmagyarázat
- az "Jelöltek" fülön találhatók azok a jelöltek, akikre szavazni lehet majd
- a "L'art pour l'art" a kihagyhatatlan, bár érvénytelen jelöléseké
- "Csenki gyöngyszemei" néven futnak Csenki fotóval illusztrált
kategóriái, amit szeretett volna nyilvánosságra hozni (nem is értem...)
- a "Játszóház" fül pedig a jelölésekkor használt "epiteton ornans
kollekció" párosítósjátékká alakítva

Utánunk a vízözön...
Name: HÖKinformális2010.xls
Type: application/vnd.ms-excel