[Kepviselok] elköszönés

Hornyák Szilvia szilvus at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 29., K, 11:25:50 CEST

Kedves Képviselők!

Nórihoz hasonlóan, én is szeretnék Tőletek 3 év után elköszönni, sajnos
csak így levélben, mivel a záró KGY-n nem tudok részt venni.

Nagyon köszönöm, hogy együtt dolgozhattam veletek, különösen a Külügyi
Csoporttal. Hatalamas élmény volt! Természetesen voltak mélypontok,de
akkor is az egyik legjobb döntésem volt, hogy csatlakoztam Hozzátok. Ezért
külön köszönet jár Ferenczi Attilának, aki addig nyaggatott telefonon,
hogy ott 1 jelentkezési lap a kezében,és szeretné leadni a nevemben, csak
egyezzek bele...20 perc győzködés után feladtam, és beleegyeztem. Az egy
évből három lett..

Külügyi főmentori feladatomat is átadtam, július 1-től Morandini Viktor
veszi át a posztot, kérlek Titeket, hogy legalább annyira támogassátok Őt
is, mint engem!

Köszönöm még egyszer Mindenkinek az elmúlt éveket, emlékeket!

További szép napot,nyarat!

p.s: Azért olyan messzire nem megyek...Beiratkozáson,nyílt napon
találkozunk ;)

Hornyák Szilvia
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány
hornyak.szilvia at alapitvany.elte.hu