[Kepviselok] Nedves Est plakát

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 3., Sze, 17:49:49 CET

szevasztok!

Bocsi, h ide írok, h mindenki elolvassa, de az érintettek nem-igen
válaszoltak a múlkori hasonló témájú levelemre sem...
Én vinnék plakátot a damiba meg az ajtósiba, esetleg bevállalom a KUK-ot
is. Holnap (márc.4.csüt.) bemegyek délelőtt olyan 10 körül. Akkorra kérek
szépen valakit, h nyomjon a kezembe néhány plakátot! Most néztem, az
északi haliban az ablakban van olyan hulladékos plakát, de nedves estest
nem találtam.

köszi!
üdv: Nóri