[Kepviselok] Távollét

Boldizsár Márton bmarci at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 5., P, 12:59:32 CET

Kedves Mindenki!

Ma este nagyjából 10 órától jövő vasárnap délig külföldön tartózkodom
(Hegedűs Endrével kézenfogva síeléssel fogjuk népszerűsíteni az ELTE-t és
a TTK HÖK ilyen írányultságú részlegét, az Atesz tangás levelében
felsorolt személyek nagy-nagy örömére).

Internet-hozzáférésünk erősen korlátozott lesz, úgyhogy az e-mailes
kommunikációt nem tudom ígérni, hogy működni fog. Aki feltétlenül szeretne
elérni (tudok én ilyen embert?), az sms-ben megteheti.

A szívem szakad meg, hogy kimaradunk az összetartásból.

Marci

Boldizsár Márton
ELTE TTK HÖK
Képviselő