[Kepviselok] Kérés

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 9., K, 16:08:53 CET

Kedves Képviselők!

Aki a Választmányra anyagot szeretne beterjeszteni, vagy kimentést
szeretne kérni, az tegye ezt meg a Választmány előtt legkésőbb 48 órával,
ugyanis így lenne szabályos. De mindenesetre szeretném ha legalább a
Választmány napjának reggeléig elküldene mindenki mindent amit szeretne,
mert nem kimondottan szeretem 14 és 16 óra között azzal tölteni az időmet,
hogy frissítem a kinyomtatott választmányi anyagot.

A kimentéseket a jövő héttől nem fogom elfogadni, ha legkésőbb előző estig
nem írtok.

Megértéseteket köszönöm!

Polai Dóra
Titkár