[Kepviselok] Nyugdíj - akit érinthet majd

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2010. Már. 15., H, 22:33:20 CET

Kedves Képviselők!

egy nagyon fontos dologra szeretném felhívni a figyelmeteket!

__________________

Úgy néz ki a dolog, hogy amíg egyetemista vagy, az egyetem sok dolgot (pl
EÜ hozzájárulás) fizeti utánad, de sok mindent nem.
Viszont a tanulmányok alatt, amíg más mondjuk fizikai munkásként dolgozik,
neked is lehetőséged van arra, hogy az egyetemen töltött idő beszámítson a
nyugdíjba, hiszen egyébként nagy hátrányba kerülnél..

Ha ezt a pár évet sem szeretnéd kihagyni, és nem is lenne szabad
szerintem, mert így a végén jóval több nyugdíjad lesz, a nyugdíjjárulékot,
ami ezekre az évekre esett, be lehet fizetni.

Azaz én azt javaslom, hogy ha részletekben is, de fizesd be, mert sokkal,
de sokkal jobban jársz a végén!!

Itt:

A felsőfokú oktatási intézmény nappali tagozatán folytatott tanulmányok
címén a tanulmányi időszak (tanulmányi év, tanulmányi félév) kezdetét
magában foglaló hónap első napjától a végét magában foglaló hónap utolsó
napjáig eltelt idő számít szolgálati időnek.

(3) Szolgálati időként kell figyelembe venni a két egymást követő
tanulmányi időszak közötti tanulmányi szünet idejét is.

(4) Több képesítés megszerzésére irányuló tanulmányok folytatása esetén
legfeljebb az egyik képesítés megszerzéséhez szükséges idő vehető
figyelembe.

feco