[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Szociális elnökhelyettes szoceh at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 26., P, 19:32:56 CET

Kedves Képviselők!

Csatolva illetve formázatlanul az üzenet alatt olvashatjátok beszámolómat.

A felmerülő kérdéseket várom sok szeretettel.

Üdvözlettel:

          Pauer Eszter
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes
      szoceh at ttkhok.elte.hu
Szociális elnökhelyettes beszámolója
2010. február 13. – 2010. március 26.

	A legutóbbi küldöttgyűlés óta eltelt időszakban február 15-én hétfőn
részt vettem egy EHSZÖB ülésen, ahol kiírtuk a párhuzamos képzés
kompenzációs pályázatot, amely az eddigi hagyományoknak megfelelően
megmaradt két kategóriásnak, azonban tervben van ennek a felülvizsgálata.
	Február 19-én volt a rendszeres pályáztatok leadási határideje, ezután
elbíráltuk a pályázatokat. Kisebb nagyobb nehézségekkel, de alapvetően
nagyon jól sikerült megoldani ezt a dolgot. Eddigi félévekhez képest
talán most volt a legkevesebb hibánk, nem álltak tömött sorokban a
reklamáló hallgatók, amit nagyon nagy eredménynek könyvelek el.
	Ez utáni héten került sor a hiánypótlásra. Sajnos ezen a téren nincs
javulás, sőt még talán romlás is van, mert egyre több a hiányosan
beérkezett pályázat, ami jelentősen lelassítja az ügyintézés menetét,
illetve 2x-es munkát eredményez nekünk. Azonban ez is rendben lezajlott.
	Ez idő alatt folyamatosan tartottam KÖB üléseket, az aktuális dolgok
megbeszélésére, a tanulmányi ösztöndíj alsó határának megállapítására, az
egyes ösztöndíjak elosztási rendjének meghatározására. A tanulmányi
ösztöndíj kapcsán adódott kisebb probléma, hogy a TO-s kifelejtette a
tanári MA-sokat, de ezen probléma azóta talán lassan megoldásra kerül,
egy közelítő táblázat már van az ösztöndíjakról, de még kidolgozás alatt
van.
	Ezután folyamatosan foglalkoztam a reklamációkkal, a fellebbezésekkel,
melyek közül egyet utalt vissza a HJB kari hatáskörbe, aki önhibáján
kívül nem tudta pótolni az igazolásokat.
	Ezen kívül a végzős hallgatóknak kiírtunk egy pót közéleti ösztöndíj
pályázatot, ahol az e-féléves munkára tudnak pályázni, hogy ne
„ingyen” dolgozzanak az utolsó félévükben. Ennek a
pályázatnak a létjogosultságát a következő félévben mindenképpen át kell
gondolni.
	Össz egyetemi érdekképviseletben jelenleg 3 fontos dolog van, egyik egy
úgynevezett juttatási kar bevezetése, a nyomon követhető ösztöndíjakért.
A másik a párhuzamos képzés kompenzáció felülvizsgálata. Harmadik pedig
az első éves MA/MSc-sek tanulmányi ösztöndíj problémája. Mind a 3
kérdéskörről lesz szó a közösen megrendezésre kerülő tanulmányi –
szociális vezetőképzőn melyet az EHÖK szervez, és többen részt fogunk
venni rajta. Szociális részről Tischler Orsi és Én.
	Állandó projektem az utánpótlás nevelés, mely szerintem elég jól halad.
Reményeim szerint nyár elején biztos kézben hagyhatom itt a szociális
területet.
	Köszönöm mindazoknak akik vették a fáradságot, és foglalkoztak kicsit az
e-szoctámmal, akik pedig eddig nem tették, tegyék meg.
Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat, a kérdéseket várom sok szeretettel.
Budapest, 2010. március 26.	Pauer Eszter
	                        ELTE TTK HÖK
	                  Szociális elnökhelyettes

Name: Beszámoló2.doc
Type: application/msword