[Kepviselok] beszámoló

esely at ttkhok.elte.hu esely at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 27., Szo, 22:01:03 CET

Esélyegyenlőségi Biztosi beszámoló
2010. február 13 és 2010. március 26 közti időszakról

2010. február 13.-a óta a Kortárs Segítő Csoporttal közösen megszerveztem
a Campusunkon a pszichológiai tanácsadást. Így mostantól 3 órás fogadóórát
tartok keddenként. A tanácsadásról a IK és TÁTK  Hallgatói
Önkormányzatának megfelelő tisztségviselőit is tályékoztattam.   Szeretném
megköszönni a szakos koordinátoroknak a segítségét, hogy szépen rendben
kiküldték a levelező listákra a hirdetést.

Örömmel számolhatok be arról, hogy a fogadóóra látogatottsága a
pszichológus hallgatók és az én reményeimet is felülmúlta.

Sajnos Március 23.-án betegség miatt nem tudtam megtartani fogadóórámat,
de a kortárs segítők ennek ellenére jelen voltak az időpontban

Március 3.-án felvette velem a kapcsolatot  Józsa Sándor tanár úr. Ő
képviseli karunkat az ELTE Esélyegyenlőségi bizottságában. Azzal a
kéréssel keresett meg, hogy segítsek neki egy esélyegyenlőségi kérdőív
kitöltésében, és az ehhez szükséges adatgyűjtésben. Személyesen
találkoztunk, így át tudtam adni minden információt ami a sikeres
állapotfelméréshez szükséges volt.

Az elmúlt időszakban is részt vettem a Kari Ösztöndíj Bizottság munkájában.

A hallgatók kérdéseire e-mailben és személyesen is válaszoltam.

A Magyar Fizikushallgatók Egyesületének havilapjában (a MAFIGYELŐ-ben)
megjelent egy cikkem, melyben az esélyegyenlőségi munkámról és a
pszichológiai tanácsadásról írtam.

Üdv.

Kiss Anita

Name: beszamolo.marcius.doc