[Kepviselok] fizszk beszámoló

fizika szakterületi koordinátor - Juhász Krisztina fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 29., H, 09:12:58 CEST

Fizika Szakterületi Koordinátor
Beszámoló

Delegáltságom szerint részt vettem:
 o A választmányon
 o A Fizika Intézeti Tanácson
 o Kari Tanácson
 o A Fizika Intézet oktatási bizottságának ülésén

Az elmúlt időszak:

Az intézet oktatási bizottságának ülésén a legfontosabb napirendi pont a
BSc-s záróvizsga tételsor megreformálása volt, ezt többször került az
intézet elé,
majd a vizsgabizottságok elnökeinek egyeztetetése után közel véglegesnek
tűnik a tételsor, a tavalyi, botrányos késői kihirdetéssel szemben, idén
sikerült
nagyobb ráhatással lennünk. A tételekről több megbeszélést is tartottunk.
 Részt vettem a februári mentoros délutánon, ahol reményeim szerint, egy
olyan mentorrendszer alapjairól beszéltünk, amelynek szívesebben részesei
lesznek a fizikushallgatók.
Idén több új mentor is jelentkezett.
 Március 24-én gólyatáboros megbeszelést tartottunk, melyen megjelentek az
elmúlt év szervezői és a friss jelentkezők, tájékozattuk őket az alapvető
szervezői feladatokról, a pályázás menetéről.
 Az eddig beérkezett elnöki pályázatok benyújtóival személyesen beszéltem,
az itt elhangzottakról informálisan tájékoztattam a fizikus képviselőket.
 A Fizika Intézettel továbbra is jó viszonyunk. Az elkövetkezendő időszak
képviselők toborzásról fog szólni.
Kérdésekre szívesen válaszolok személyesen, e-mailben, vagy telefonon.

Juhász Krisztina
fizika szakterületi koordinátor
fizikaszk at ttkhok.elte.hu
06 30 683 6520