[Kepviselok] beszámoló

Szervezo Elnokhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 29., H, 10:37:15 CEST

Tisztelt Képviselők!

A legutóbbi kgy óta volt néhány rendezvény, időm 80%-át ezek
megszervezésével és lebonyolításával töltöttem.
Ezek a következők:
Eötvös Bál, Nedves Est, Budaörsi Napok

Február 19-én tartottuk idén az Eötvös Bált, mely nem csak
névváltoztatáson ment keresztül, a rendezvén szervezését az idei évben a
TTK HÖK teljes mértékben átadta az EHÖK-nek, így azon, mint TTK-s csak
részt vettem. A rendezvény átadása rengeteg anyagi terhet vett le a
vállunkról.

Március 11-én újra megtartottuk a Nedves Estet. Az előzőnél nagyon magasra
tettük a lécet, de úgy gondolom, hogy ezt a lécet idén is sikerült
elérnünk. Több újdonságot is kitaláltunk, pl. vittünk magunkkal
gumilabdákat, felfújható medencét, volt víz alatti fotózás, ezeknek elég
nagy sikere volt, valamint értékes ajándékokat osztottunk ki a vizes póló
verseny díjaiként, ami rendesen motiválta a lányokat. Egy apró problémám
azért volt a rendezvénnyel kapcsolatban, mégpedig, hogy több kar is
rászervezte saját programját, azonban így is rengetegen, kb. 550-en
jelentek meg. A hangulatról nem kell mondanom semmit, mindenki ott volt és
látta:)

Március 22-26-ig tartott a Budaörsi Napok, mely idő alatt non-stop a
Kőrösi Csoma Sándor Kollégiumban tartózkodtam, TTK HÖK-ös tevékenységet
nem sokat folytattam, segítetten az EHÖK Rendezvényszervező Referensének a
munkáját.

Maradék 20%:

Szerveztem a LEN-t, ami idén május 4-6-ig lesz és nagyon ütni fog, remélem
LENyűgöz majd mindenkit! A programja már 80%-ig készen van, hamarosan
kezdjük majd a hirdetését is (facebookon már megy). A rendezvény fontos
szerepet fog játszani az utódnevelésben, ugyanis, mint már sokan tudjátok,
nyáron nem indulok újra.

Amit meg kell említeni (sajnos):
Választmányokra sajnos nem tudtam járni, illetve a fogadóóráimat sem
tartottam meg mindet (igazából szinte mindig ott voltam, fogadóóráimon
éppen nem:))

A tisztségemből fakadó tevékenységeim mellett sokat rendezgettem plakátoló
felületeket, és vezetgettem irodát is, ezeket annyira nem szerettem volna.

köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat!

üdvözlettel:
Hermann Gábor
szerveh
Name: beszámoló.doc