[Kepviselok] beszamolo

mentorkord mentorkord at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 30., K, 02:54:45 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

A megválasztásomat követően egy egész napos brainstormingra került sor,
szerény hajlékomban, melynek fő célja az idei rendszer alapjainak
lefektetése volt. Az ott lefektetett elvek és ötletek mentén megkezdtük a
toborzást.

A mentor jelentkezés épp a napokban zárult le, 118 mentor jelentkezővel.
Külön öröm, hogy minden szakterületen majdnem másfélszeres a
túljelentkezés, az általam előre elképzelt keretszámokhoz képest.

Igyekeztem minél több szakterületi csoport ülésen részt venni, hogy a
mentorrendszerhez kötődő feladatokról tájékoztassam a szakterületeket,
illetve magam is tájékozódjak az elvárásokról

A honlap némi új arculatot kapott, új menüpontokkal

A mentorok szerepéről a gólyatáborokban több alkalommal is egyeztettem a
szakterületi koordinátorokkal, valamint a GT szervezőkkel.

Tegnap küldtem ki véleményezésre a 2010 Tavaszi Tréning sorozat
ütemtervét, mely napokon belül végleges formát ölt. Ha minden jól megy, az
első összejövetel, az április 10-ei hétvégén lesz esedékes.

Április 7-én lesz legközelebb mentorszervezői megbeszélés, egyúttal a
mentorkisokos összeállításának végső határideje.

Jelenleg is zajlik a mentor tábor helyszínének keresése, egyelőre több
ígéretes ajánlatunk is van.

Üdvözlettel,

Magyar Róbert
Mentorkoordinátor