[Kepviselok] beszámoló

esely at ttkhok.elte.hu esely at ttkhok.elte.hu
2010. Május. 9., V, 13:28:42 CEST

Esélyegyenlőségi Biztosi beszámoló
2010. március 26. és május 11. közti időszakról

2010. április 14.-én részt vettem:ÉP-EN Érzékenyítő Program és
Esélyegyenlőségi Nap a fogyatékossággal élő hallgatók megsegítéséért a
felsőoktatásban című rendezvényen az ÁJK-n.
Ahol a következő előadásokat hallgattam meg ,így fejlesztve a
hozzáértésemet az esélyegyenlőség témaköréhez:
	SzMM Rehabilitációs osztály Rehabilitációs Főreferense: Balog Lajos /
TÁMOP projekt osztály Rehabilitációs Főreferense: Dr. Tokai Krisztina: A
foglalkozási rehabilitáció iránya és annak jogi háttere
	Kovács Krisztina, ELTE fogyatékos-ügyi koordinátora: A
nyelvi-kommunikációs problémákkal küzdő hallgatók speciális igényei a
felsőoktatásban, megsegítésük lehetőségei
	Sósné Pintye Mária:A látássérült hallgatók speciális igényei a
felsőoktatásban, megsegítésük lehetőségei
	Kovács Krisztina:A hallássérült hallgatók speciális igényei a
felsőoktatásban, megsegítésük lehetőségei

2010. április 16.-ra (péntek) volt Esélyegyenlőségi bizottsági ülésünk.
Melyen a kiadványunk elkészítéséről és az érkező JAWS program és
laptopok-ról volt szó.Továbbá az e féléves beruházásokról ötleteltünk. A
kiadvány rám eső részét bővítve újra elküldtem Gajág Dórinak,úgy ahogy
megbeszéltük. Valamint az olvasószerkesztéshez előre szereztem embereket.

2010. április 20.-án Szerkeztettem a pszihológiai tanácsadásnak plakátot.
Melyet kinyomtattam plakát és szórólap formájában is. Nagyobb
hirdetőtáblákra tettem ki, de sajnos 1-2 nap után leszedték őket. Teo-val
is egyeztettem és elküldtem neki a plakátot,így a TTK HÖK honlapján is
megtalálható.

2010. április 22-én Rendkívüli Esélyegyenlőségi bizottsági ülésen rész
vettem: Melyen a LEN-en való megjelenésünket beszéltük meg. Szerettünk
volna egy külön sátrat, de finanszírozási okok miatt nem valósulhatott
meg.

A Kortárs segítőcsoporttal egyeztettem a fogadóóra helyzetéről. Ezek után
írtam informáló e-mailt a képviselő és a mentor listára is. A
koordinátorokat kértem,hogy továbbítsák a szakos levelező listákra.

2010. május 6.-án tartottam egy TTK-s esélyegyenlőségi ülést, melyen senki
nem jelent meg.

Az elmúlt időszakban is részt vettem a Kari Ösztöndíj Bizottság munkájában.
A hallgatók kérdéseire e-mailben és személyesen is válaszoltam.

Beszámolómmal kapcsolatos kérdéseket az esely at ttkhok.elte.hu-ra várom.

Üdv.

Kiss Anita