[Kepviselok] informatikus beszamolo

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2010. Május. 9., V, 19:24:12 CEST

Kedves Kepviselok,

A legutobbi kgy ota:

- uj irodavezetoi gepet rendeltem, ez a heten megjott, hetfo estere
menni is fog

- elkeszitettem a sportfesztival.elte.hu honlapot

- frissitettem az 5vos5 honlapot, uj tipusu jelentkezesi lappal. Az idei
tapasztalatok alapjan ezt osszel me'g finomitani kell

- a valasztashoz osszedobtam egy internetes tool-t, ami a tavalyihoz
kepest megbizhatobban mukodik, ezzel tudjuk ellenorizni, hogy adott eha
kod szavazott-e mar, es ha igen, akkor hol

Ezen kivul az eltelt ido a napi rutin feladatokkal telt: felhasznalok
informalasa, problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal rendszeres
frissitese, szamitogepek karbantartasa, neha kabelhuzigalas, es egyeb
problemak megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Udv,
Dudi
--
http://dudikoph.hu