[Kepviselok] meghívó - OFF

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2010. Május. 15., Szo, 21:53:42 CEST

Kedves Mindenki!

Mint azt sokan tudjátok, immáron 8 éve oszlopos tagja vagyok a Kispesti
Gyöngyvirág Kórusnak. Kórusunk viszont idén tölti 40. évét (akárcsak a BN,
és ugye a Nyúz 40. félévfolyamos:)), ennek alkalmából jubileumi
hangversenyre készülünk. Erre az eseményre invitállak meg Titeket május
29-én, szombaton délután 5-kor a Károlyi Mihány Magyar-spanyol
Kéttannyelvű Gimnáziumba (a kispesti uszoda épülete mellett közvetlenül,
Kőbánya-Kispest metróállomástól 5 perc gyalog). A belépő 500 Ft. Az
előadás két "felvonás" lesz, nagyjából a tiszta műsoridő 1,5-2 óra. A
műsorban többek között elhangzanak majd olyan slágerek, mint a Beatles:
Yesterday és a Norwegian Wood, valamint Elvis Presley: Can't Help Fallin'
in Love. És természetesen nem maradnak ki saját szerzőink dalai, illetve
örökzöld kórusművek szólókkal és kamarakórussal.

Szeretettel várok mindenkit!:)
üdv: Nóri