[Kepviselok] plakátkommandó revival

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 9., K, 08:34:56 CET

Kedves Képviselők, Mentorok, Mindenki!

1. Érkezett hozzám visszajelzés, hogy a mentorlistán jövő levelekre nem
válaszoltam, mint utóbb észrevettem, valamilyen oknál fogva az összeset
egy kupacban kaptam meg. Vélhetően. Elnézést attól akinek nem reagáltam,
nem neveletlenségből tettem.

2. a LÉNYEG: Habai Dani kitartó munkájának köszönhetően elkészült egy
nagyon részletes adatbázis (egyelőre papíron, hamarosan digitálisan), a
Lágymányosi karokon fellelhető hirdetési felületekről. Egyik legfontosabb
célkitűzésünk, hogy a falakon REND uralkodjon, ennek érdekében
újraélesztjük a Plakát Kommandónak nevezett egységet.

A tezstvérizség jegyében minden szakterület delegáljon nekünk maximum 2
főt, így biztosan nem kapjuk meg, hogy részrehajlóak vagyunk (pedig de).

Mit kérünk az aspiránsoktól:
 - rendelkezésre állás legalább 2x2 óra/hét
 - rugalmasság
 - a plakátozási szabályzat ismerete (1 db A4-es oldal, a héten készül el)
 - környezetvédelmi háttér (hulladék plakátot a papírkukába rakjuk)
 - felős hozzáállás, agilitás, ambíció, karrier, céltudatosság, stb...
értitek.

Mit ajánlunk:
 - egy konzekvens vezetőt Habai Dani személyében és egy szigorút az enyémben
 - jutker alapú díjazás minden hónapban, az elvégzett munkaóra tekintetében
 - helyben végezhető konstruktív (kihelyezés) és destruktív (nem odaillő
plakát leszedése) munka
 - dinamikus, fiatalos csapat, fejlődési és előrelépési lehetőség stb...

Mit ígérhetünk:
- egy rövid szóbeli tájékoztatást, ami a munkavégzés alapfeltétele
- vért, verítéket...
- rendet

Mit javaslunk:
- ha egy szakterületről többen, egy másikről pedig kevesebben
jelentkeznek, akkor lehetséges, hogy Téged mint
"nagyonszeretnékveleteketdolgozni" embert egy másik szakterület delegál be
:) ezen nem fogunk leakadni...
- kérjük, hogy a soron következő SZACS-ok, vagy önkényes szacskók a jövő
hét elejéig döntsenek! :)

Jelentkezés: Nálam illetve a szacskóknál, privát e-mailben!

Csóközön,
Attesz

--
Attila Maxim Ferenczi