[Kepviselok] Felsőoktatási törvény fórum

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 12., P, 21:10:56 CET

Kedves Mentorok és Képviselők!

A felsőoktatási törvénnyel kapcsolatban tervezünk egy nagyobb
nyilvánosság előtt zajló vitát megbeszélést, ahol be tudnék számolni a
jelenlegi fejleményekről és meg tudnánk hallgatni egymás véleményét a
témában. Ezt utána valószínűleg írásban is rögzítjük és továbbítjuk a
Kar, az Egyetem és az EHÖK felé. (Ugyanis minden létező fórum szeretne
véleményt formálni, és azt a minisztérium felé megküldeni, így az ELTE a
decemberi szenátuson fogja ezt tárgyalni, így a véleményünket november
végéig kell megküldenünk)

Ezzel párhuzamosan a HÖOK is készít egy szakmai anyagot, ezt sajnos
nagyon rövid határidővel kell készíteni, így ebben lehet, hogy nem
tudok/tudunk majd minden véleményt beépíteni.

Ennek a megbeszélésnek a célja a tájékoztatás és az ötletszerzés, így a
doodle-s szavazáson legtöbb szavazatot kapó időpont lesz majd a nyertes,
eredményt - szándékaim szerint -szombat este hirdetek.
http://www.doodle.com/6um5virmxvazdqtx

Írásban továbbra is várjuk a véleményeket, ehhez segítségképpen doc
formátumban is csatolom az Ftv vitaanyagát.

Üdv,

Jánosi Attila