[Kepviselok] Déli Hali rendje - már megint

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 21., V, 15:30:53 CET

Kedves Mindannyian!

1. Mint azt bizonyára tudjátok, az egyetem területén való
alkohol-fogyasztás szigorúan tilos.

2. Mint azzal nyilvánvalóan tisztában vagytok a levelezőlista nyilvános és
a ttkhok.elte.hu/pipermail oldalon szabadon nyomon követhető

3. Mint ahogy Gabó is leírta, pénteken reggel 8órakor döntően IK HÖK
illetőségű hallgatók tartózkodtak az irodában és fogyasztottak kétes
eredetű folyadékokat, cca ~12 óráig.

A fentiekből elég könnyen levonható az a következtetés, hogy a vitát
semmiképp sem itt és semmiképp sem egymással szemben van értelme folytatni
:)

atesz at kamunikacio.hok.hu