[Kepviselok] [TTK-Info] TTK HÖK Hírlevél - 2010. november 22.

Szervezo Elnokhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 23., K, 08:31:26 CET

Na akkor mégegyszer....
látom nem sok jelentősége van annak, amit mondok, ezért megpróbálom
mégegyszer...

Nem véletlenül nem ment ki infolistára a Nedves Est, már akkor is
pampogtam érte, hogy ha én nem akarom azzal szemetelni az infolistát,
akkor külsős gólyabálok miért mennek ki rá?
Amit én összességében nem küldtem volna ki: 3,4,5 és 7-es pontok

2.
Most akkor mi is van a másik listával? az működik már eleve 1-2 hhete

üdv
Gabó