[Kepviselok] Átdolgozott kérvény űrlap béta-teszt + MENTOROKN AK FONTOS felmérés

ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes-Dukán A. F. taneh at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 26., P, 17:55:23 CET

Sziasztok!

Felmérésről a levél végén olvashattok az fontosabb, de ezt is olvassátok
el lehetőleg.
Már régóta ígérgetem, hogy elkészül a kérvény űrlap. Egyszer már volt is
béta-teszt, de teljesen újra kellett kezdeni, hogy át tudjuk dolgozni a TO
igényeinek megfelelően. Elhatárolódtak az elektronikus formától,
gyakorlatilag az iktatási problémák, illetve az őket terhelő plusz munka
miatt, ebben úgy gondolom jogosak a kifogásaik. (Mostanra sikerült
elsajátítanom annyira a drupal webform rendszerét, hogy ezt az oldalt
tartalommal tudom feltölteni, bármit módosítani, az alapbeállításokat Dudi
végezte, ezúton is köszönet neki érte.)

A jelenlegi koncepció olvasható az oldal tetején.

A következőket jelezzétek nekem 1-2 próba kitöltés után:
- Van-e olyan hely, ahol valami helyesírási hiba/pontatlan fogalmazás van,
esetleg frappánsabban tudnátok megfogalmazni?
- Milyen típusú kérvényeket kéne még nevesíteni?
- Van-e olyan szak/tanulmányi előadó, aki kimaradt?
- PDF formázása milyen legyen?
- Bármi egyéb.

Amit ne mondjatok:
- Tudom, hogy a pdf-ben ?-ek vannak hosszú ők helyén, nem tudom, hogy
lehet javítani, aki tudja, az szólhat, szerintem még nem teljes a
webform2pdf modul a drupalban.
- Tudom, hogy kerveny at ludens.elte.hu nem létezik vagy legalábbis nem a
ttk-hoz tartozik, de remélhetőleg létre fog jönni ez vagy valami hasonló
e-mail cím.

MÁS:
Szeretnénk-e nyárvégi/őszeleji vizsgákat? Van-e erre hallgatói igény?
http://www.doodle.com/9xuft7d59zqt34um
Itt szavazhatsz, előtte olvasd el szavazás leírását, ott vannak egyéb
részletek. A mentorok asszem elég jó szeletét képezik a hallgatóknak (a
képviselők is, csak kevesebben vannak). Minél többen töltsétek ki, persze
ne csak mentorok, bárki más is, hallgatói listákra ne menjen ki egyelőre.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK