[Kepviselok] beszamolo

Juhász Krisztina - Tudományos biztos tudbiz at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 27., Szo, 17:08:41 CET

Sziasztok!

Csatolva találhatjátok beszámolómat!
Szeretném kimentésemet kérni, csütörtöki lábműtétem miatt egy hét kényszer
fekvésre ítéltettem.
Így nem tudom megtartani a hétfői fogadóórám, de telefonon, mailben elérhető
leszek.

üdv,
Juhász Kriszti
70-548-04-77

*********************************************************************************************************************************************************************************************

Beszámoló

Tudományos biztos

Az előző Küldöttgyűlés óta részt vettem egy EHÖK Tudományos Bizottságának
ülésén itt a következőkről volt szó:

* Innovációs Nap: mely ezúttal nem oktatóknak, hanem hallgatóknak szól majd,
február elején kerül megrendezésre, ezzel kapcsolatban több felkészítő
előadás is lesz

AKI ismer olyan hallgatót a karról, akinek vannak szabadalmaztatható
ötletei, keresse a Pályázati és Innovációs Központban Antoni Gyöngyit, vagy
engem

Az Innovációs Nap nyertesei induló tőkét és magas díjakat kapnak(több
százezer forint lehet)

* Szó volt Kari Hírlevél létrehozásáról és Kari TDK/Szakdolgozat
adatbázisról

* A Honorácior rendszer megvalósításáról

Igyekeztem segítőket toborozni a november 19-én lezajlott  "Eötvös Loránd
Tudományegyetem és a Semmelweis Egyetem közös ünnepi ülésére"

* sajnos lassan sikerült az összes helyre embert találni, így többször
egyeztetnem kellett Lengyel Tamással a TTK Tudományszervezési és Egyetemközi
Kapcsolatok Osztályának munkatársával

* végül elég ember jelentkezett KÖSZÖNÖM mindenki segítségét!

Tudományos Nyúz

A hónap elején nem sikerült TUB ülést tartani a kevés jelentkező miatt, így
a Tudományos Nyúzhoz kevés segítséget kaptam, de jövő héten kézbe vehetitek.
Köszönöm Felhő  és Jurecska Laura segítségét. A cikkeket nem volt egyszerű
összeszedni.

Külkapcsolatok

Még év elején szóltam a BTDK-soknak, hogy ha segítségre van szükségük
nyugodtan keressenek. A héten nagy örömömre felkeresett Fazekas Dávid, hogy
segítségre lenne szükségük a Téli Iskolájukhoz és a TDK konferenciához. Így
idén végre nem utolsó pillanatban fog eljutni a pályázat a Választmányhoz.
Beszélgettünk a TDK népszerűsítéséről, honlap frissítésről, így december
elején közösen fogjuk felkeresni a kari felelősöket.

Pálfy Gyula folyamatos kapcsolatot tart a Bolyai Kollégiummal, így
kipróbálhattam a Kari Hírlevél használatát. Gyula kérésére összeírták azokat
a pontokat, amikben segíteni tudnánk őket:

plakátok nyomtatási költsége, és Bolyai Konferencia támogatása, faliújság
biztosítása...

 ,illetve ők is szívesen segítenének például a tudományos ösztöndíjak
bírálásában.

Tudományos Hírlevél

Felvetődött bennem a gondolat, hogy jó lenne egy kari tudományos hírlevél,
melyben a valóban tudományos programok és belföldi/külföldi
ösztöndíjlehetőségekről tájékoztathatnánk a hallgatókat. Ezt a TUB ülésén
mindenki támogatta, így idén szeretném, ha választmányon is beszélnénk róla.

TUB ülés

 A héten megtartottuk 2. ülésünket a félévben. Rengeteg hasznos dolog
előkerült:

* Honorácior státusz: átrágtuk magunkat, hogy mint szeretnénk elérni vele,
milyen módon adjuk tovább a kari vezetésnek, milyen legyen a pályázás menete

* Tudományos programsorozat: tavasszal igyekszünk létrehozni egy
programsorozatot, mellyel a tudományt népszerűsítjük, így a már meglévő
programokat egy csokorba foglalni, a szakos delegáltak elvállalták, hogy
egyeztetnek a megfelelő felelősökkel (BTDK Téli Iskola, Ellen TDK, TDK
hétvége, Földrajzos Klub....)

Ezeknek egy nyitónapot szervezünk, ahova neves előadókat próbálunk elhívni,
minden szakról egy tdkzó előadását meg lehetne hallgatni, kézbe lehetne
venni TDK dolgozatot (pl. HÖKösökét, ezzel lehetne növelni talán a
népszerűségünket is :):):))

* Tudományos ösztöndíj: továbbra is dolgozunk az elektronikus változatán a
pályázatnak, már elkészítettem egy béta xls-t, de felvetődött a
lehetősége/ötlete a honlapon kitöltős verziónak is, ebben segítségemre van
Berta Marci, és köszönöm Hatvani István építő javaslatait is!

* Tárgyaltuk továbbá a már fent említett Tudományos Hírlevelet és
külkapcsolatainkat is.

Fogadóóráimat egyet kivételével megtartottam,  a kihagyott időpontban zh-t
írtam.

Még egyszer szeretném megköszönni azoknak, akik segítették az elmúlt
időszakot, eljöttek a TUB ülésre!

Kérdésekre szívesen válaszolok, valamint igyekszem segíteni, ha tudományos
kérdésetek,  megvalósítandó ötletetek van.

Juhász Kriszti

ELTE TTK HÖK

tudbiz at ttkhok.elte.hu

06-70-548-04-77