[Kepviselok] beszámoló

Ferenczi Kinga bioszk at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 27., Szo, 17:18:58 CET

Sziasztok!

Alább látható a beszámolóm.
További szép napot!

Kinga

-------

A biológia szakterületi koordinátor beszámolója

október vége és november:

októbert 25. Az Országos Diákkutatói Programban voltam teremfelelős.

Részt vettem a választmányokon (2-t kivéve).

Részt vettem az Intézeti Tanácsüléseken (1-t kivéve)

A szakterület tanulmányi ügyivel kapcsolatban az állatrendszertani
gyakorlat angolul történő oktatására való érdeklődés felmérését csinálom,
illetve
az informatika óra tananyagának lehetséges megváltoztatásával kapcsolatos
lehetőségekkel is foglalkozom.

Tartottam egy szakos megbeszélést, (nem szacsot) aminek hivatalos szacs
változata a jövőhéten lesz.

László Dáviddal a környtan-biosz barátság bulit szervezzük.

november 12. Fáklyás felvonuláson dolgoztam és az előkészületekben is
segédkeztem.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolóm, ha esetleg kihagytam volna valamit
a küldöttgyűlésen pótolom.

Kérdésekkel keress nyugodtan e-mailben, személyesen vagy telefonon.

Ferenczi Kinga
ELTE TTK HÖK
Biológia Szakterületi Koordinátor
bioszk at ttkhok.elte.hu