[Kepviselok] szabadságot a TO-nak!

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 27., Szo, 23:49:06 CET

szia Évi,
belépés után rögtön látható:
jó hétvégét!
üdv,
bm

Leckekönyvek felvétele - tájékoztató	Lejár: 2011. január 26.
Tisztelt TTK-s Hallgatók!

Tájékoztatom Önöket, hogy a leckekönyvek felvételére a megszerzett
gyakorlati jegyek könnyebb beíratása miatt - az eddigi gyakorlattól
eltérően - a szorgalmi időszak utolsó két hetében van lehetőség, kizárólag
fogadóidőben. Akadályoztatás esetén az index felvételével mást is meg
lehet bízni. A december 20-i héten (vizsgaidőszak első hete) szabadságok
miatt a leckekönyvek felvételére nem lesz lehetőség.

LECKEKÖNYVEK FELVÉTELE

2010. december 6. – 2010. december 17.
(kizárólag fogadóidőben)

Hétfő:	 10 – 12