[Kepviselok] beszámoló

Hermann Gábor hermann at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 28., V, 20:44:38 CET

Tisztelt Képviselők!

Elnézést kérek a beszámolóm késői kiküldése miatt, ez idáig vidéken
voltam, és ott rossz volt a netem, ezért e-mailt sem olvasni, sem írni nem
tudtam.

A legutóbbi küldöttgyűlés óta volt még néhány feladat a gólyabállal, ami
főleg a kifizetésekből és elszámolásokból állt. A rendezvény részletes
beszámolóját még nem készítettem el, ez a közeljövőben meg fog történni.

Ebben az időszakban lezajlott a Nedves Est is, amely rekordlétszámot ért
el az idén, gördülékenyen zajlott a szervezés, és maga a helyszíni munka
is.

A két rendezvényen kívül elkezdtem már foglalkozni a LEN-nel is, beszéltem
szponzorokkal, valamint foglaltam le zenekarokat is. A rendezvény
időpontja sajnos még kérdéses, de remélhetőleg a közeljövőben ki fog
derülni.

Ebben a hónapban részt vettem az első EHÖK szervezői megbeszélésen, melyet
Jancsó Tamás tartott. Ezen a megbeszélésen felvilágosítást kaptunk az EHÖK
rendezvényszervezési koncepciójáról, valamint beszéltünk az éves
rendezvénynaptárról is, a tavaszi időpontokat már el is küldtem Tomónak.
Szó volt arról is, hogy a közös ELTE-s Mikulásbuli szervezésére engem
kértek fel.

Ennyi jutott most eszembe.

üdvözlettel:
Hermann Gábor